fredag 27 februari 2009

Nyheter

Linea Nigra - den mörka lilla randen från naveln och nedåt har kommit fram under de senaste två veckorna. Jag gillar den än så länge.

Hicka - Lill-korven har nog hickat för första gången. Lite annorlunda känsla jämfört med sparkarna. Det var ett jädra liv där inne!

Extremiteter - I bland lägger sig Lill-korven så lägligt till att man kan känna att hela magen blir hård och står ut. Än så länge går det dock inte att urskilja vilken del av Lill-korven man pillar på.

Kläderna - ALLA mina trosor har plötsligt krympt. Jag fattar ingenting? Mammajeansen börjar sitta tight över både mage och rumpa. Beach 2009 närmar sig med stormsteg!!

Huden - Ansiktsbehandlingen i går gjorde underverk! Förväntar mig inget annat än succé av mitt nya Decléor-kit.
Tidigare:
Mamman (gnäller)- Jag känner mig så ful, finnig och tjock.
Pappan (försöker trösta) - Ja, men du luktar ju gott i alla fall.

Inga kommentarer: